Trabzon6169 bende 39+1 2 gün önce nst de düzenli sancım çıktı 80 lerde falan ahaaa geliyor dedim ne açıklık var ne bebek doğum kanalında şimdi de geçti gitti sancı da yok 🤯 😞 pazartesi gitcem nolacak bakalım Bi de 35.haftadan beri pilates topu egzersiz yürüyüş herşeyi yapmaya başladım ben olmayınca olmuyor demek ki 🙈