Sinem21 Yusufunannesi_ Doğumu tetiklemek istememiştir belki, ama bende bundan az sancı vardı ama düzenliydi 2 gece hastanede yattım iğne falan oldum 35 haftalıktım
Azracan Yusufunannesi_ o nasıl doktor ya hiç bişey yapmadan yolluyor sancıyı düşürmek için yatırmalıydı
Lavinia5 Yusufunannesi_ kaç haftaydı ki gerilik. Benim de 2 hafta geri 😔 denemediğim şey kalmadı. Kilosu ne kadar peki? Bu arada haftan hiç küçük değil bence. İçini ferah tut. Rabbim hayırlı zamanla sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah.
Yusufunannesi_ Lavinia5 canım bence önce 2 haftaydı sonra 3e çıktı perinatolojiye gittim sonra o dediklerimi yaptım bir de vitaminlerinizi sakın aksatmayın önce 2 haftaya düştü sonra 10 güne şimdi ise 1 hafta
Sinem21 Yusufunannesi_ anladım canım sen takip et kendini baktın ağrın arttı akıntın değişti hiç bekleme