Kanamanın sebebi ile ilgili elbette doktorların bazı tahminleri oluyor. Kesenin baskı yapması, bebeğe giden kanın fazla gelmesi ve vücudun fazlayı atması yada ultrasonda bile görünemeyecek bir yerdeki kılcal damardaki çatlama vs gibi... doktorların kanama sebebi ile ilgili net bir şey söylemesi için bazı testler yapması gerekiyor ve bu testler riskli testler olduğu için gereksiz. Çünkü bebek iyi, kese iyi ise zaten kanamanın illa neden kaynaklandığını öğrenmek gereksiz. Bana doktorum aynen böyle söylemişti...