rabia_varolculha Kaç senelik evlisiniz ? Şöyle söylim benim eşim çalışıyor çok şükür ev kredisi ödüyoruz 4 senemiz kaldı ve bir kzım var, ikinci bebeği ben hiç düşünmüyordum, bakamayız , ihtiyaçlarını alamayız diye. Kızım kardeşsiz kalmasın dedim , bir şekilde idare ederiz dedim. Ve ailelerimizde yanımız bu etapta bizim.. Keşke siz de biraz daha bekleseydiniz , madem eşiniz sürekli işten çıkıyor , güven sorununuz var. Size bakabilecek mi? Bir bebek emmezse aylık mama masrafı 350 , 400 tlye yakın. Hayat şartları o kadar zor ki. Allah yardımcınız olsun. Bir insanın içinnde çalışma hevesi olacak. İnşallah o hevesi de eşinize verir. Çok üzüldüm bu duruma.