Cnncagman Kızlar merhaba, varmı bir şikayetiniz benimde sormak istediklerim olacak bu postu o yüzden açtım bilgi alışverişi yapalım lütfen🤗
UmudumOldun Cnncagman 17 haftadan merhabalarr 😊 . Valla ne yalan söyliyim hergun başka bir şikayetim oluyor 🙈
defne55 Cnncagman 19 haftalığız ayak şişmesi ve yorulma dışında bi sikayetimiz yok hiç kilo almadım o yönden iyiyim😂 ama artık zaman geçsin de vaktin de doğsun istiyorum sabırsızlanıyorum 🙄
Gamze90887 Cnncagman tek sikayetim birsey yedikten sonra gelen bulanti hissi gercekten cok rahatsiz edici 😑
Hll Cnncagman tek şikayetim kabızlık ve hemen yorulmak. Aslında 2.dönem daha iyi gecer derler ama ben hala uykuluyum☺️
Cnncagman Hll o bende de vardı doktor ilaç yazdı fakat kullanmadım çünkü dirayetli davrandım son raddede kullanırım diye her sabah gün kurusu yedim aç karnıma gün içinde ye biraz yumuşatıyor bide boş boş karpuz 😂 ayıptır söylemesi ishal bile oldum
Svda_tsr Biz bugün tam 18 hafta olduk. Ama kendimi çok şişman hissediyorum. Kaç kilo aldınız sizlerr??
Hilahila Svda_tsr ben de bugün tam 18 hafta oldum. Sadece 2 kilo aldım ama bebeğim kocaman gibi geliyor kendimi çok şişman hissediyorum. Memeler de kocaman oldu göbek de böyle giderse çok fena büyüyecek karnım. 😁😁
Cnncagman Svda_tsr şuana kadar 2 kilo en son 1 ay önce tartılmıştım ama☺️ sen kaç kilo aldın bide benim iç karnım küçük galiba 7 aylık gibi duruyorum
Cnncagman UmudumOldun mesela😂 benimde sanki şeyime böyle zonklama gibi bazen ağrı giriyor sana da oluyor mu
ozgeustun UmudumOldun bende 16 Dayım 2 kilo.. normal şimdilik inş öyle gider ama göbek baya çıktı anlamadım
Cnncagman defne55 o şişlik bende de var malesef hele ki parmaklarımdaki eklem yerlerim sabahları çok ağrıyor
Matem523 18+6 dan selamlar 🤪 kilo almadım ama sıcaktan bunalma ve yorulma dışında bir şikayetim Yok birde geceleri içerde bir futbol. Sahası varmışcasına hareketleri dışında 🤣🤣🤣 çok hareketliyiz . Sizde de aynı mı durumlar 😁😁😁
Cnncagman Matem523 ya bende arada hissediyor gibi oluyorum ama gaz seyirmesi mi bebiş mi çözemedim 😂😂
Nese_anne Matem523 yaaa bende 18+1 oldum ama hiç hissetmiyorum hareketlerini ilk gebeliğim benim sizin de ilkmi acaba bir sorunmu var ben neden hissetmiyorum
fadimdurmus Hilahila bende aynı durumdayım korktum neden karnım bu şekilde çıktı son haftalrımı düşünemiyorum 😂😂 bizde 2 kilo almışız göğsümde damarlarım belli olduuuu
Gamze90887 Hilahila 15 te erkek denildi sonradan degismez geralde doktorum resmen ulturasonun icine girdi söyleyebilmek icin 😂
UmudumOldun Hilahila bize en başta erkek dendi , sonra iki doktorda kız dedi . Bakalım nasip ayrıntıliyi bekliyorum neti için 😊
Eime Bende 17+3 deyin 2 kilo almışım tek sorunum halsizlik sürekli uyumak istemek ayağa kalkınca gözlerim kararıyo düşecek gibi oluyorum kansızlık tan sanırım 🙄