Bizde cinsiyetimizi öğrendik 16+5im şuan ve doktoruma bana söylemeyin eşime söyleyin cinsiyeti dedim cinsiyet partisi yaptık ve çok güzel bir hatıra kaldı bize 😊😊kızımız olacak inşallah tahminlerimizde o yöndeydi zaten ılk bebeğimi sol tarafımda hissettim.sonra sol göğsüm sağa göre daha belirgin bi büyümesi vardı.sabah kusmaları deseniz ondan ayrı bi çektim.şimdi artık zaman hızlıca akıp geçsin bebeklerimize kavuşalım 😊😊