Cansuuu16 MinikPrensesAnnesi ben de aldım hepsinden ama inşallah doğunca kullanacağım ama arkadaşım kullanıyor biz çok memnunuz biz bunu instagramdan mühendisin oglu diye bir sayfa var bütün ürünleri inceliyor doğal olduğu için almıştık 🤗
Elwing6 MinikPrensesAnnesi bana catlak kremini doktor onermisti biraz kokusu hos degil catlak kreminin ama iyi :) ve dogal..bebeimede bunlardan alicam sampuan losyon..n11de ucuz oluyor
Asilalaz MinikPrensesAnnesi ben yenı aldım cok guzel kokuyor papatya gıbı daha kullanamadım bebegım dogunca bakıcaz
Cansuuu16 MinikPrensesAnnesi yani o sayfada incelersen güzel bilgiler var ben bezini ıslak medilini hep oradan bakarak aldım 🤗
MinikPrensesAnnesi Cansuuu16 bende orda gördüm 😊 daha önce hiç duymamıştım o yüzden kullanan birinden birebir yorum almak istedim😇
MinikPrensesAnnesi Cansuuu16 ilk baş mustela almayı düşündüm ama içeriğinde masum da olsa kimyasal olduğunu ve bazı annelerden göz yakma şikayetlerini okudum o yüzden vazgeçtim bundan da kullanan birini arıyorum 😁 deneyimlerini paylaşabilir belki diye 😇
Cansuuu16 MinikPrensesAnnesi iste dediğim gibi arkadaşım çok memnun ben kullanmadan bile sevdim kendim için göğüs ucu kremi falan aldım bu markadan kokusuz cunku dogal olduğu icin ama o bebeğin teniyle birleşince muhteşem kokuyor 💕💕💕🙏
MinikPrensesAnnesi Elwing6 bende bebeğim için almayo düşünüyorum daha önce hiç kullanan birine denk gelmediğim için de tereddüt ettim açıkçası☺️
Elwing6 MinikPrensesAnnesi icerigi taamamen dogal ne kadar kotu olabilir ki :) icin rahat eder mustelada bile maddeler var