Emine4478 hamileliğimin başından beri bende de sürekli çıkıyordu. 30. Haftadayım bu haftaya kadar vardı hatta. Ama ne kaşıntı ne idrarda yanma hissediyordum. En sonunda kültür yaptırdım orada da bişey çıkmadı. Doktorum günlük ped kullanıp kullanmadığımı sordu bende kullanıyorum dedim meğer enfeksiyon diye o çıkıyormuş tahlilde. Günlük ped, pamuk, peçete tarzı şeyler kullanmamanız gerek sadece iç çamaşırı olmalı.