Ben bebeğimi kaybettim nedeni bilinmiyor. Bundan 3 hafta önce gittiğimde idrar yollarımda enfeksiyon çıkmıştı ama doktor öyle fazla değil antibiyotik kullanmaya gerek yok monurol iç geçer demişti içemedim midemin bulantısından bebeğimi neden kaybettiğim henüz belli değil ama sen doktorun ne diyorsa ona uy iç ilacını. B Grubu ilaç yazmıştır zaten