Yasmncm ama benım ılk kahverengı leke geldı sonra adet olur gıbı kan geldı aksam ıkı kez hastaneye gıttım oldum agrıdan ama benı ıcerı bıle almadılar ıkıncı seferde. Kanda normalms hamıle degl adet olmustur dıyorlar. E adetm 6 . Gunu adet oldum gecıktı pozıtıf cıktı nasıl olur bılmıyorm kafyı yıcem