dilekgkhn Kızlar dün test yapmıştım pozıtıf cıkmıstı. Bugun de ıkı saat once kahverengı leke geldı ve sımdı de kırmı pempe gıbı az kan gelıyo . Hasteneye geldım sımdı kan tahlılını beklıyorum . Adetmı gordum ben sımdı hamıle degılmıyım? 🥴
Cansummm dilekgkhn inşallah bebeğin seninledir🙏🏻ama değerin düşüşe geçerse kimyasal gebelikte olabilir geçmiş olsun
mubu81 dilekgkhn canım yerleşme kanaması olabilir ama ağrın varsa kimyasal gebelikte olabilir 2 kere yaşadığım için biliyorum ama inşallah senin ki yerleşme kanamasıdır
dilekgkhn Gulsengoksun yurt dısndaym uc saat sedyede sogukta beklettıler benı agrıdan öldüm resmen gelıp bana ne dedi ya
Aysemlg dilekgkhn gün boyu devam etmişti zaten kasık ve karın agrım vardı. Pembemsi bir kanama dier gün kesildi zatem
dilekgkhn BirVeraAnnesi35 hayır sadece kan degerı normal dedı gebelık yok da var da dıyemem dedı. Bn de anlamadm sınırden aglıyorm suan
BirVeraAnnesi35 dilekgkhn dur canım bukadar üzüntü stres kanamanı arttırır belki sakin olup başka bir doktora gitsen olmaz mıı anlattıkların eltimin başına gelenlere benziyorda ondan dış gebelik dedimi diye sordum özelde doktor falan yokmu yurtdışında öyle gitsen?
defne55 dilekgkhn ağlama canım bende ilk gebelik öğrendim doktor kesin bisey soylemem dedi daha çok yeniymiş 1 hafta sonra gittiğimde hamilesin dedi yeni gebelikler de doktor hemen kesin konuşmuyor banada aynısı olmuştu
BirVeraAnnesi35 dilekgkhn anladım canım hemen üzülüp stres yapma bak senin durumunu yaşayıp hamile olanlar varmış inş sende öylesindir hayırlı haberler alırsınız 🙏🙏