nurkiyak NihanG bana da bakmadı 38 oldum doğum anında bakacam dedi zaten normal yaparsın bebeğin kilolu değil şartlar uygun dedu
AYsegulusal Asenadgdvrn çatı muayene si açıklık varmı diye bakıyorlar ya onu acaba otuz haftalık ım kanamam var hastaneye yatırdılar alttan iki kere açıklık varmı diye baktılar o çatı muayenesi mi
Tazeannevebebegi Asenadgdvrn ben şuan 35+2 yim ama çatı muayenesi olmadım sadece rahim kısalığına baktı alttan ultrasonla