Nergis34 Asenadgdvrn 37 oldum hala olmadık doktorum neye guwenerrk normal doğum diyo bende anlamisss degilm
Mervemim Nergis34 benimkide aynı sekilde normal olur dedi 39 da yapıyormus bn 38 de dogurmaya kalksam ne olacak bilmiyorum :) çarşamba 37 dolacak bnmde
nurkiyak Nergis34 ben 38 oldum gittim yine yapmadı doğum anında bakacam dedi zaten bebek kilolu değil normal i yaparsın ki dedi
DilekOry Annecan 34-38 haftalar arası yapılıyor diye biliyorum benim doktorum daha yapmadı 36 haftalık olduk ama bakalım ☺️
nurkiyak NihanG bana da bakmadı 38 oldum doğum anında bakacam dedi zaten normal yaparsın bebeğin kilolu değil şartlar uygun dedu
ezgi1986 Asenadgdvrn 35. Haftamdayim, gecen kontrolumde sordum 38 de yapicam dedi, zaten genelde 37-38 gbi yapiliyo diye duydum
ebrarmom08 Asenadgdvrn 37 de gittim bakmadı 38+3 de gidicem sanıyorumki gene bakmaz bakıcak olsa solerdi heralde
Semisko iremasanceylan karnımda kasılma oluyordu bebek toplanması gibi sertleşiyordu gittim sancı 80-90 çıktı . Bu değerde Doğum başlayabilir diye kontrol etmek zorunda kaldılar. Mecburen oldu