Ezo-masum 1 yıl korunma veriyorlar galiba ben de ikinciye hamile kaldığımda tekrar Mol gebelik geçiricem diye korkuyordum Allah’a şükür bir şey olmadı her şey yolunda kanaman hakkında doktor ne diyor? Ben 27. Haftadayım hafif bir kanamam oldu benim de yeni doktor iğne verdi ama bir sorun yok içini ferah tut merak etme iyidir bebis🙏