Ocak 2020 Annesi olucaktım ama 10. haftamda kürtaj oldum patoloji sonucunu bugün aldım parsiyal mol gebelik olduğunu öğrendik bebeğimin kesesini görmüştüm kalp atışını duymuştum böyle bir sonuçla karşılaşacağımı hiç tahmin etmiyordum. Aranızda böyle birşey yaşayan varmı nasıl düzene girdi kan değerleriniz benim betahcg şuan 57 çıktı