Evet canım benim değerlere yakın seninde tahlil sonuçların. Ama benim erotrosit daha yüksekti.enfeksiyon var ama idrar kültüründe üreme yol diye sadece sana verilen toz ilaçtan verilmişti. İçtim. 1 hafta sonra kanlı idrar geldi. Acile gittik taş düşürüyomuşum meğer. Yani her değer enfeksiyon olduğunu göstermiyor bazen taş da düşürebiliyormuşuz 😭 pazartesi tekrar ürolojiye gidicem. O toz ilacıdarahatlıkla kullanabilirsiniz. Sağlık ocağının hemen sntibiyotik yazmaması da iyi bişey.