A_S_K cnm ben kac gün kasık sancısı cekdim benimde,bol iltihap vardı idrarda antibiyotik ve takviye edici ilaç kullandım doktorum verdi şükür bugün antibiyotiğin son günüydü,saglık ocagına ne kadar güven olur bilemem cünkü ben orda tahlil yapdım idrarda enfeksiyon cıkmadı temizdi gecesi acillik oldum özelde idrar yapdılar enfeksiyon cıkdı,hem de bol doktorum agrılarımın bundan oldugunu söyledi,keşke doktoruna ulasabilsen🙄 önemli bir konu enfeksiyon erken doguma bile sebeb olabiliyor bende 21 haftalıgım