SemaSalihh bende oldum. Çok büyük bir memeydi ne yazık ki. Jinekoloğumun tavsiyesi üzerine Genel cerraha göründüm. Anestol krem ve daflon verdi. Ayrıca kabız olma dedi. Doktoruma danıştım ilaçları kullanmamada bir sakınca görmedi. Çok şükür bir haftanın ardından geçti 🙏🙏