Cansu_6167 benim de 19 ya da 20. Hafta da oluşmuştu ağrısı çok korkunç😑 kantaron yağı alıp sürdüm bir daha ağrım olmadı, büyüme de yapmadı çok şükür .
ozguk kantaron yağını tavsiye ederim canım. Ağrısını hemen kesmişti benim. Oluşan o meme tarzı bölgeyi yok etmedi ama büyümesi ve ağrısı kesildi