Kaderunsal 30 haftalık olduk canım,daha 2 ayımız var ,inşallah 34 haftaya kadar gitmiycem hastaneye hemşire 34 haftada nst ye baglıyorız dedi,sizin bebek baya büyümüştür bile🙂 ,bebek kontrolleri içinde gatayamı gttiniz acaba siz yeni dogum ünitesi var demi orda,bende orda dogum yapmayı düşünüyorum ama çok bişey bilmiyorum,sırf kalabalık olmuyor,bazı doktorlar güzel ilgileniyor diye başından beri oraya gidiyorum,benimki sezaryan olcak oyüzden korkuyorum biraz