Deryatopal1 Merhaba arkadaşlar gecenin bir yarısı sancınız gelip doğum zamanınız geldiğinde kendi doktorunuz geliyomu yoksa nöbetçi doktor mu girdi ben şahsen kendi doktorum olsun cok istiyorum sizlerin nasıl oldu merak ediyorum
Ezgib Deryatopal1 bildiğim kadarıyla devlette zaten ebeler doğum yaptırıyor özeldede anlasmaya bağlı diye biliyorum
Mirayyy77 Deryatopal1 ben özele gidiyorum canım benim gittiğim hastanede kendi doktorun geliyormuş mutlaka arıyolarmış. Ben o yüzden özele gidiyorum🤗
Deryatopal1 Mutire bende özelde doğum yapacağım tabi hiç doktorumla konusmadım bu konu hakkında normal olursa bir ihtimal doktorumun olmasını istiyorum anlaşırız umarım
Hulyalp Deryatopal1 doktoruma baslarken ozellikle sordum gece bile gelsek geliyomusunuz dedim evet dedi. 29.haftada kasilmalarimdan saat 11 gibi aramistim doguma giricem gel hemen senide muayene edeyim dedi hatta ben gec kalmistim sagolsun evine gidip geri gelmisti sirf muayene icin. Ucret de almiyor
Zuhresule Zuhresule kendi doktorundan değil de genelden bahsetmişsin onu belirtseydin ithafen yazmazdım 🙂
Mucizeemm Deryatopal1 haftasonu gece doğum yaptım doktorum geldi ek bir ücret almadi özel hastane de yaptım doğumu ama her özel hastane aynı midir bilemem
Hulyalp Deryatopal1 rica ederim. Genelde ozellerde doktorlar geliyor hastalarini baskasina birakmiyor.
Deletedmom2 Deryatopal1 benimki gece kaç olursa olsun geliyorum normal sezeryan farketmez dedi ayrıca ücrette almıyormuş bu arada özele gidiyorum