Aslicrn benim de 6. Haftada diş ağrım başladı. Diş doktoruma gittim ve duocid 375 mg verdi. Kadın doğum doktorumun onayı ile kullandım, zaten B grubu. 14. Haftaya kadar idare ettim ve 14. haftamda 20’lik dişimi çektirdim. Diş ağrılarım tamamen geçmeyince başka bir dişçiye gittim ve o da röntgen istedi. Ayrıca sinüzitten dolayı dişlerimin ağrıyabileceğini söyledi. Çünkü hamileliğe kadar diş ağrım yoktu. 14. haftamda Augmentin 1000 mg kullandım ve şu an 20 haftalığım, iyiyim çok şükür. Tavsiyem antibiyotiği kullanmanız yönünde. Çünkü benimki gibi alerjiden dolayı sinüzitiniz varsa dişlerinize vuruyor olabilir.