Merhaba anneler, ben 8 haftalik hamileyim bu sabahtan beri felaket dis agrim var. Sismis gibi sanki apse yapmis anlamadim basina gelen varmi parol ictim fayda etmedi sirkeli suyla calkaladim o da fayda etmedi doktora gitsem bisey yapabilir mi varmi basina gelen 😔