Ceydanella benim ki kız olacak inşallah.evet ya ozaman bebek hareketi o çünki elimi koyduğumda hissediyorum sadece oturduğum yerde yada yattığımda kendiliğinden hissetmiyorum.başta bagırsak falan dedim ama Yok şimdi yine yokladım bu defa sag tarafta pıt pıtlııyor.