Zlmdemir Merhaba hanımlar ilk gebeliğim benim 20 haftalığız fakat merak ettiğim ben elimi karnıma koyunca hissediyorum kalp atışı gibi.başka türlü içimde bişeyler oluyormuş gibi değil normal mi?böyle mi olması gerek bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Sadiyy35 Zlmdemir 20. Haftada ben bağırsakla bebek hareketlerini çok karıştırırdım 21 de ayırt etmeye başladım ama bebektir o bebek 😇
Derryaa Zlmdemir normal canım bende 21haftalıpın sonunda hissettim 25 den sonra daha net oluyor 30 dana sonra daha belirgin şuan 37 olmak üzereyiz herkez görüyor karnım yamuluyor yumruğu çıkıyor canımı acıtıyor😂😂
Sdemirel Zlmdemir ben de19+1 im canım damarım atıyor gibi hissediyorum daha dışarıdan belli olmuyor hiç
Zlmdemir Tugba12345 aaa çok teşekkür ederim.peki elimi koydugum zaten o bebek hareketi mi?doktoruma geçen hafta gitmiştim artık hissetmen lazım demişti.
Tugba12345 Zlmdemir evet canm bebek hareketi tabiki 15.haftamdan beri sadce elimi koydugmda hissediyorm kiprtı 21 de artk elimi koymama gerek kalmadı hissettm sende yaknda hissedersn canm
Zlmdemir Sadiyy35 çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız valla.doktorum da ısrarla artık hissetmen gerek diyince tedirgin oldum.
Zlmdemir Tugba12345 evet ara ara yarım saat dinlediğimde kıpırtı şeklinde bazen sol tarafta oluyor bazen sag tarafta kimi bagırsak atar damar deyince bilemedim.
Sadiyy35 Zlmdemir yok canım ya bide sen o erken hissedenleri aldırma en erken 16-17. Oda ikinci gebeliklerde oluyor
Nil21 Benim de öyle cnm ama ben 16 haftada his ettim şuan bende 20.4 tüm bir iki hafta sonra dışardan his edebiliceksin benim 4 tüncü gebeliğim 😊
Zlmdemir Nil21 ayyy inşallah o günler bir gelse en azından bebeğimi merak ettikçe bilirimki orada oynuyor.çok zor günler gerçekten.😊
Duuyguum Nil21 16. Haftada nasıl hissettin bende 16 dayım da merak ettim dokunma hissi gibi birşey miydi
Zlmdemir Derryaa Allahım sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah.negüzel ozaman telaşlanmaya gerek Yok demi.hani ayrıntılı ultrason da da bakıldı hiç bir sorun yoktu.
Zlmdemir Sdemirel evet belli olmuyor dışarıdan kii hissetmiyorum da elimi koyunca anlıyorum oda bebekmi değil mi ayırt edemedim.
Sdemirel Zlmdemir bebektir bebek tuhaf bişey çünkü doktorum da dedi damarın atıyor gibi hissedersin ilk 😊aynen öyle oluyor hep sağ tarafımda ama
Derryaa Zlmdemir telaşlanma canım burdaki yazılanlara aldırış etme ayrıntılıda doktor bile dedi 21 de girdm dpktor haftaya netleşir erken hissedilmez dedi normal yani
Zlmdemir Sadiyy35 ayy çok sağolun kimi 12 de bile hissettim diyince acaba ben mi anlamıyorum dedim hareketlerini.çok teşekkür ederim 😊
Zlmdemir Derryaa inşallah hissederimde telaşlanma biter artık.saatlerce uzanıp dinliyorum bebegimi 😄nerede hareket ediyor diye.ozaman 22 23 haftaya kadar yolu var.
Derryaa Zlmdemir sen bence alışverişine başla biran önce bitir bana herkes erken erken dedi 33 de erken doğum riskim çıktı annemde yatıyorm herşeyim yarım
nilaylaylaylay 20+2 tekmelerimiz dışardan görülüyor. 2 haftadır hissetmeye başladım ama son bir haftadır çok net artık
Zlmdemir nilaylaylaylay maşallah kuzuma ya.acaba nasıl hissediyorsunuz tekme olduğunu bende merak ettim?