haklisinesracim bana dediler ki gece 12 den sonra su dahi içme. Sabah da 8 buçukta aç karnına burda ol. Şeker yükleme test süresi de 3 saat sürdü. 3 tüp kan ile. 1. açlık kan şekeri, 2. şeker verildikten 1 saat sonraki kan şekeri 3. olarak da insülin şekeri düşürdü mü bakmak için yine 1 saat sonraki kan testi. Bu süre zarfında da yine su bile yok. Yani ben 11 saat aç susuz kalmak zorunda kaldım. Ki benimde tiroit sorunum olduğu icin ve normal şartlarda da susuz duramadigim icin susuzluk zorladı. Ama ben kendimi aç bırakmamaya özen gösteriyorum. Azar azar sık yiyorum. E 11 saat de bisey yemeyince vücut da sapıttı 🤷♀️😁