Bugün şeker yüklemesi yapıldı. Şekerimin olduğunu düşünmüyorum. Yükleme bitip eve geldikten sonra kahvaltı hazırladım. Öncesinde gece 12 den sonra su dahi içmememi söylediler. Yaptım. Şeker yükleme esnasında da 3 saat daha aç ve susuz bekledim. Bi zamana kadar dokunmadı. Ama fazla açlıktan ve susuzluktan zannedersem, elim ayağım titremeye başladı. Titreye titreye karnımı doyurdum. Ve bir süre daha kendimi toplayamadım. Çok susadığım icin de 10 dk icin de 1 litre su içtim. Benim aklıma takılan titreme oldu. Size de yapıldığı zaman böyle biseyle karşılaştınız mi ? Tecrübeli gebe arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim 🍀❤️ Teşekkürler 🌸🌸🌸