Tazeanne0134 Gzrilknur valla canım internetten de baktım kuzenime de sordum normal diyor inşallah kötü bişe yoktur 🤔
Gzrilknur Tazeanne0134 sağol canım. Bana da normal diyorlar. Sağolsun buradaki arkadaşlarımda normal diyor ama bu ağrıya dayanamıyorum. Bidaha olmasın diye dua ediyorum. Yarım saat ya da bi saat sonra tekrar oluyor. Adet sancımı da geçti artık 😥🤦♀️