Sonunda hikayemi yazmak banada nasip oldu 🙈 38+5 doktorum muayenemde 1,5cm açıklığım olduğunu ve akşama hastaneye yatmamı istedi.eve gidip hazırlığımı yapıp eşimle evimi temizleyip akşam hastaneye yatışımızı yaptık.saat 6’ya kadar orta şiddetle devam eden sancılarım 6’dan sonra baya artmaya başlamıştı saat10.30 sıralarımda açılmam 3cm’e ulaştı ve epiduralim yapıldı epiduralim yapıldığı an kuş gibi oldum mucizevi bir şey 🥳 akşam 10.30 sıralarında sancılarımı tekrar hissetmeye başladım doktorum muaynemi yaptı ve “açılman 8-9 cm harika “ dedi 11e kadar yürüyüş ve hareketler yaptım doktorum secde pozisyonunda beklemem gerektiğini söyledi o şekilde bekledim sancılarım iyice artmaya başladı doktorum geldi beni yatağıma yatırdı ıkınmam gelince ıkınmamı söyledi çok fazla ıkınma isteği geliyor zaten çocuğun kafası çıkmaya başlamıştı hemen doğumhaneye alındım 3-4 ıkınma içinde yaklaşık 5 dk süren bi süreçte kızımı kucağıma aldım😍 ufacık 2 çiziğim ve biraz yırtılmam var miniğm gelirken yapmış 🤦🏽♀️ o saate kadar çektiğim bütün acıları kızımı doğduğu gibi kucağıma koydukları an unuttum normal doğum mucizevi bişey💕miniğim şuan 11 günlük 🐣💕 biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏 sormak istediğiniz şeyler olursa severek cevap vereceğim ❤️Allahım herkese bu duyguları yaşatsın 🙏💕