@Lovelies canım doktordan geldim aynen söylediklerini söylüyorum “artık bebek büyüdü hareket edicek yeri kalmadı sürekli de aynı pozisyonda kalmıyolar ayakları aşağıda olabilir veya beş dakika sonra başka yöne dönebilir. Kanama ve sancı olmadığı sürece problem yapmana gerek yok. Kasılıp sertleşmesi de hareket ederken dönmek için kendini toplayınca haliyle karnın sertleşebilir buda çok normal” dedi. Baya uzun baktı bi sıkıntı yok bebekte her şeyi çok güzel suyu plesantası gayet normal halinde korkma sıcaklardan da vücut halsizleşince kötü hissetmen normal haliyle dedi bide.
Sen yinede tabiki kendinde doktora istersen git ama muhtemelen aynı şeyleri söyleyecekler.