@Lovelies bende 29 oldum bugün yaklaşık 26 dan beri hep aşağıdan vuruyo dediğin gibi bazen ayağı çıkıcak sanıyorum tedirgin oluyorum normalde çok oynar ama bazende oynamıycağı tutuyo benim bide karnım aşırı sertleşiyo bazen böyle üst üste 4-5 kere. Pazartesi günü detaylıya girmiştim sorun yok dendi ama yarın kontrole gidicem detaylının kağıtlarını göstermeye yinede söylemeyi düşünüyorum belki bakarlar başka sorun çıkmaz inşallah. İlk hareketlerini aşağıda hissediyorum dediğimde doktorum ayakları aşağıda yüz üstü şekilde duruyo bebek ondan demişti ve benimde karnım yukarda değil aşağıda bildiğin sanki doğumu yakın olanlar gibi bilmiyorum artık ne diyecek doktor nedense içimde hiç iyi bir his yok 😣