Merve2332 pembebulut aynı durum bendede var lohusalıkta gidiyormuş hiç bir rkadaşım kaldı demedi sıkma canını
murdumaski Kızlar bu kararma kaçıncı haftada başlıyo ? Ben 8+1 oldum ne goguste be karnımda ne başka biyerde var bende neden olmadı inşallah gebeliğimle ilgili değildir 🤭
Littleprince_smother pembebulut aynen kuzum bende utanıyorum gerçekten kötü bi durum inşallah doğumdan sonra geçer🙏🏻🙏🏻♥️
Gunesnur_54 Aynı dert bende de var ya geçmezse Doğumdan sonra diye endişeleniyorum kötü bi görüntü ☹️