Nesli5181 canım benim 1 kimyasalim oldu o ara kız kardeşimin de 8 haftalık bebeğinin kalbi durdu bide annemde kan pıhtılaşması çıktı bunları doktoruma anlatınca bana direkt enox yazdı bide corapsin ve progestan verdi 5+6 deyiz ve ben 10 gündür kullanıyorum acilde hemşire bikere gösterdi çok acıdı diye korktum ertesi gün bi cesaretle kendim yaptım göbekten 4 parmak ileriye hiç acımadı boşuna korkmuşum dedim hemşire olsam elim hafif olurmuş diye övündüm bide 😊 korkma minik bi iğne zaten