gizemaydemir_ bebeğimi dünyaya getirip 16 gün sonra kaybeden bir anneyim ve şimdi 2. Bebeğime hamileyim doğumuma ise son 2 hafta kaldı. Yani bunu neden söyledim onunda nefesi o kadarmış. Kendini yıpratma allahın taktiri buymuş. Acın büyük her zaman evlat acısı ile sınama diye dua ederim allaha. Sende lütfen duayla sabırla ayakta durmaya çalış. Allah sabrını verecek ben inanıyorum