gizemaydemir_ canım geçmiş olsun,bende nisanda kalbi durmasından dolayı kürtaj oldum,çok ağladım,ama Allah böyle istedi zamanı var,ama araştırmakta fayda var neden oldu diye,ben sonuçlarımı bekliyorum,lütfen üzülme ,yalnız değilsin.bu arada atlattım ben,yanı zamanla unutuluyor.Allah sabır veriyor