Ben 1 sene öncesine kadar jiletle alıyordum sonra kuaföre agdaya gittim 7 aya kadar gittim şimdi 33 haftalığım enfeksiyon korkusuyla bide çok acıyor kasılırım korkusuyla bıraktım jilete devam zar zor yapıyorum göbegimden doğumdan önce 1 kez gitsem tertemiz doğum yaparım diye düşünüyorum ama korkuyorum da acıyla kasılırsam bişey olursa diye