Diloss21 Sh123 göbüşümüz o kadar yok sadece jilet yapsam bile ertesi gün tekrardan çıkmaları beni sinir ediyor 😂😂
Sh123 Diloss21 off bide kaşıntı oluyor bende herkeste oluyor mu acaba 🤦🏻♀️ Ayrıca kesin biryerlerini tahriş ediyorum kanıyor hep 😂 çok beceriksizim ya😂😂
Serrameri @Diloss21 her yerime ağdaya gidiyorum kuaföre zaten gidene kadar su içinde kalıyorum ama napabilirim kendim de alamıyorum 😂
Didemocak Diloss21 çok haklısın agdaya alıştı isen git kuaföre hiç ugrasmiyorsun ben 15 dakika icinde bikini bölgesini aldırdım diğerlerini yapabilirim zaten bikini bölgesi benim için daha önemli o kadar rahatım ki şimdi mis mis 😆😆
meva_ Diloss21 daha önce lazer epilasyona gittiğim için pek bu dertlerim yoktu ama hamilelikte ister istemez tek tük çıkıyor sanırım en makulu kuaför canım kendinide çok yorma bence bu konu da ☺️
Ahmer0412 Ya bende bise sorucam ben hiç ağda yapmadım kendim asla beceremem 7.ayımdan gün aldım özel bölgem için ağdaya gitsem bi sorun olur mu hiç ağda kullanmadığım için emin olamadım
Esramese Ahmer0412 birazckkkkk aciroda hic yapilmafgi icin ben aciyi gectm elin kadinina acamam ya bide agdaya acemiler ciraklar bakiyo bizim burda
meva_ Diloss21 jilet cogalttıgı için bence tercihlerin arasına koyma sonrasında sıkıntı yasarsın en iyisi kuaför bida görmicem nasılsa de gir cık 😀😀
Melekmehmetmadan Agdadan koltuk altim tahriş oldu ve şuan simsiyah 😭😭😭nasıl rengine dondurcem bilmiyorum
Pelin86 Melekmehmetmadan hamilemisiniz hamilelik kararmasi olmasi o Gerçi bazilari diyo agda kararti diyo ama olabilirde teniniz hassas sa
Esenn1 Diloss21 Ben şuanlık jiletle idare ediyorum banyodayken hallediyorum hemen doğuma az bi zaman kala ağdaya gidicem