Allah herkesın yardımcısı olsun cok streslı bir süreç bence benımki oyle oldu her zaman şuna inandım kısmetımde varsa rabbım verıcek eger yoksada ıstedıgını yap olmuyor malesef istryen herkese annelıgı babalıgı tattırsın rabbim tek duam bu yasayan biliyor