Neden sana bu kadar stres yapıyorlar ki doktorun ve eşin. Boş yere canını sıkıyorlar şuan. Ve bebekte üzülüyor doğal olarak. Ne olurmuş yani 1 hafta geriden geldiğini varsaysak? Sağlıkla, saatle doğsun da hemen toparlar zaten. Karnında ki bebeği senden daha mı çok düşünüyorlar da saçma sapan konuşuyorlar ben bile çok sinirlendim.