Siriiinn ooo büyümüşler bıdıklar maşallah ❤ bende bekliyorum öyle kuzum olcak olcak diye ama yine ümit yok cumartesi günü doktora gittiğimde yumurta tembelliği var dedi hormon testine bakarak adet olursam tekrar hormon testi yaptircam
Sürekli bir sorun çıkıyor ne yapicak bilmiyorum herşeyden ümidimi kestim 1 sene oldu