Benimde 20. Haftada tsh 4.30 çikti 25 mg ile basladim ama kendinizi kasmayin bebeğin beyin gelisimini falan okadar etkilemiyormus cunku zaten gebelik hormonlariyla beraber tshde de buyuk olasikla yukselme olabiliyormus önemli olan serbest T3 ve serbest T4 degerleri imis bunlarda çok uc noktalarda fazla yada eksik cikarsa ve uzun sure farkedilmeyip ilac kullanimi olmazsa zeka geriligi olma olasılıği varmis ama oda bi ihtilmal dedi doktor artik tipta en ufak riskler bile göz önünde bulundurulduğu icin ilaç veriliyormus 5.10 sene öncesine kadar gebeliktede normal kabul ediliyormus tsh yüksek çikmasi ben bu sekilde duydum doktordan yani cok kasmayin kizlar bu tsh yi zaten artik moda oldu herkeste çikiyo bu sorun. Gebelik bitene kadar ayda bir tahlille ilacin dozunu düzenlerler insallah gebelik bitince biter bazen bu sorun devam edebiliyomus benim tek korkum o yani ömür boyu ilaç kullanmak istemiyorum.