Kızlar size bişey sormak istiyorum normal adet gunum pazartesiydi benim cuma gününden lekelenmem başladı kahverengi bi şekilde pazartesi gününe kadar sürdü pazartesi sabah uyandığımda normal adet kanamasini gördüm ama normalde 7 8 gün sürerken adetim bu ay 3 gün sürdü ve ilk gün normalken 2. Gnden itibaren çok çok azaldı ve bitti gibi suan neredeyse 2 gün sürdü kanamam sizde böyle olan oldu mu lütfen cevap verin su an bulunduğum yerde kadın doğum yok gidemiyorum lütfen bilgi verin