Emine071 benim gittiğim doktorda demedi ben tedirgin oldum başka doktora arayıp sordum gel bakalım dedi. Ve benim çektiğim sancı doğum sancısıymış. 25 mm olması gerekirken 20 mm ye kadar incelmiş rahim uzunluğu. O yüzden sancın sabit düzeydeyse geçmiyorsa doktora gitmelisin