07Mavii Hayırlı geceler 38+4 günlük hamileyim sancım oldu bu gece acile gittim NST de sancılarım görünmedi fakat alttan muayene edince 1cm lik açılma var dedi hemşire hanım peki bu açılmalat ne sıklıkla olur ve kaç cm açıklık olunca doğum başlamış olarak kabul görür?
defnefunda 07Mavii benimde dün 36+5 haftalik hamileyim ve dün nstd sancım cıkıyo ve bn sancı hissetmiyorum ayrıca bebeğim ters pozisyonda sezaryana diyor doktorim yrn tekrat kontrole gidicem ama bugün agrım var hafif hafif vuruyor ayrica suyunda artık sınırda diyor doktorum
Milly93 Cnm 4 cm ile aktif olarak doğum başlıyor bende 37+4üm nstde sancım 60-100 arası sancım epey var ama düzensiz bnmde açılmam 3 cm bakalım hayırlısı doğum ne zmn bebişler hazır hissederse kendini o zmn başlar
Umranoguzyazar Siz hemen gitmişsiniz hastneye , suyunuz gelmediyse sancınızı biraz evde çekeblrsiniz ,dha vakti var demekki , Allahım herkese kolay doğumlar nasip etsin
07Mavii Umranoguzyazar Rabbim cümlemize nasip etsin kolay doğumu suyum azalmış doktor öyle dediydi bakalım ne zaman gelirse nazlı kızım
Emine071 Esramese af edersin Doğumuma 11 gün var ısalde oldum karnım çok ağırıyor da o mu ısalden mi onu öğrenmek için sordum
Kbra42 Emine071 bende 38+5 im dün geceden beri isalim.o kadar halsiz kaldım ki anlatamam çok sıvı tüketmek lazım yoksa bebek sıkıntıya girermis bende isali durdurmak için muz yedim kahve içtim 😁yoksa ev den çıkamıyorum bir gün önce randevum vardı sancı falan yoktu açılmaya bakmadı .bakalım belki yakında sancı da gelir 😃
nurkiyak Emine071 ya bende ayniyim 11 gün kaldı 2 gündür karın ağrısı çekiyorum neden ki canım ya bu 😬
Sasah1441 Emine071 ishal doğum başlangıcında olagan birşey sürekli sancılarınızı takip edin düzenli aralıklarla sancı gelip gitmesi lazım
Bsrksc Bende 36+1 de ağrı çekmeye başladım ama bitmek bilmeyen ağrı. Sadece ayağa kalktığımda yürümeye çalıştığımda oluyordu. Doktora muayene günümdü zaten doktora gidicem diye de pek önemsemedim ama yürürken iğne batırıyolar sanki. Söyledim ultrasonla bakıldı çocuk daha kanala girmemiş ama yolunu arıyor dönmüş dedi. Çataldan baktı 1 parmak açılman var rahim ağzı uzunluğun 20 mm olmuş nstde de sancım hafif gözüktü müşadeye alalım dedi doktorum serumla iğne yaptılar 2 saat durdum eve geldim. Sancım olmazsa suyum gelmezse haftaya kontrolüm var. Sancıları hafife almayın. Ben yatarken sancım olmuyo sadece yürürken iğne gibi bacak aralarım batıyordu meğerse açılmam varmış
defnefunda Bsrksc bnde 36+5 ve benimde nst de ssncim cikiyo ama ben hissetmiyorum sancı ayrıca benim bebişinde hic donmeye niyeti yok 30 haftamdan beri ters pozisyonda
Elifgcr Bsrksc merhaba ben 33+5 haftalık hamileyim bi kaç gündür kasıklarımda batma gibi ağrı var dün gecede belimden kasıklarıma ağrı vurdu gün içinde pek bişey yoktu ama su an vajenime ağrı giriyor batma yada zonklama gibi acaba bişey olur mu bilemedim 🙄
Sasah1441 Bsrksc 2 3 gündür aynı agrılar bende de var zor yürüyorum oturup kalkamıyorum çocuk makat dedi Dr yürüyüş verdi bol bol poposuyla baskı yapıyor ondan dedi herkes de açılman oluyordur diyor dayanılmayacak bi ağrı ama sizin tarif ettiğinizin aynısı 🤔
Bsrksc defnefunda benimde sancım vardı nst de de çıktı 1 parmak açılmam vardı rahim ağzı uzunluğı 20 mm olmuş. Serumla durduralım sancıyı 1 hafta daha dursun içerde gelişsin dedi
Emine071 Kbra42 demin hastaneden geliyom bir buçuk cm açıklık var sancım da var eve yolladı çok şiddetlenince gidecem sabaha giderim artık