Thecrown ezgms1 http://blogcuanne.com/2010/12/29/bir-bebegin-donme-oykusu/ Bu yöntemlere ve bunlara bakabilirsiniz tabi doktor onayında https://www.google.com.tr/amp/s/mhthayat.haberturk.com/haber/haber-amp/1049223-gebeligimin-34-haftasi Bi de inşikak süresi okudum sürekli secde ayetinde secdeye gittim. Eski ebeler sabunla banyoda karında aşağı doğru yönlendirme yaparmış omu da denedim 37. Hafta da döndü çok şükür en önemlisi inandım ve bebekle sürekli konuştum sitres yapmayın bebeklerin çoğu dönüyor %3ü hariç
Aysnrplt ezgms1 31. Haftada makat gelişti. 1 hafta sonra tekrar kontrole gittim yolculuk yaptığım için Doğum pozisyonunu almıştı. 35e kadar döner sizinki de inşallah
ezgms1 ZCandan tabiki hayırlısı olsun istiyorum ama kilolu hamile kaldığım için sezeryanda dikiş tutmama enfeksiyon kapma riskinden korkuyorum
Humeysa23 Ben 40+4 haftalıkım ama bebeğim hala dönmedi. Yarın son gün yarına kadarda döneceğini hiç sanmıyorum. :( kendimi hep Normal doğuma Hazırlamıştım sanırım olamayacağım:(