ezgms1 Bebeğin baş aşağı pozisyonu alması için ne yapılması gerek bilen var mı sezeryan olmak istemiyorum korkuyorum 😔
Ayceyasaf Gebelik eğitimin de anlatılmıştı ordan biliyorum..Eğer ki normel doğum istiyorsanız ve bebek pozisyonunu almamışsa bebeği çeviriyorlar..Onun öncesinde bol bol karnınıza masaj yapın ve bekleyin 🙏 Bian da yön değiştirebilir
Elzem2404 Sürekli yeri gırgırlarsan bebek dönüyormuş . Yeri gırgırla derken saçma gelebilir amaç o pozisyon aslında . Yerde emeklemek
Melikebolat ezgms1 8 ine randevum var insallah dönmüş olur sezeryan en son tercihim normal dogumu çok tatmak istiyorum insallah hepimizinki döner kızlar
busubusu Kızlarrr yukardaki bir arkadaşın dediği gibi inşikak suresinin içinde secde ayeti var sureyi okuyup namazını kılarken döndüğünü söyleyen var ama şu videoyu öneririm 😊https://youtu.be/ZkghoLF2qeA
busubusu Ecmelinannesi o belli olmuyo canım bazısı hep baş aşağı duruyo bazısı son haftada dönebiliyo bebeğe bağlı
ZCandan ezgms1 canim bence hayirlisi demek gerek benimde 30lu haftalarda dondu simdi bas gelisli 34+5 olduk. Video vs gibi uygulamalardan uzak dur derim duani et rabbim hangi dogum hakkinda hayirliysa onu nasip etsin insallah.
ezgms1 ZCandan tabiki hayırlısı olsun istiyorum ama kilolu hamile kaldığım için sezeryanda dikiş tutmama enfeksiyon kapma riskinden korkuyorum
ZCandan ezgms1 birde bebege normal dogum ostedigin icin manevra yaptiriyo dokotorlar demisti bi tanidigim ama ne kadar dogru bilmiyorum