Nuray29 bende hamile kalmadan önce hergün 3-4 fincan içiyordum, ilk aylarda çok mide yanması yaptı o yüzden zorlandım hamileyken bırakmaya ama artık yanma yapmıyor günde 1 tane içiyorum hergün bile değil ama zararı olmadığını söyledi Dr um abartmadığın sürece içebilirsin demişti bana da