Nur9286 Geçen hafta tetanoz aşısı yaptırmıştım ilk gün birşey yoktu sadece biraz ağrı oldu ama son 3 gündür aşı bölgesi şişti ve acıyor 🤕 benim gibi olan arkadaşlar var mı ? 22 haftalığım teşekkür ederim şimdiden 😊
Burcu77 Nur9286 bende dun yaptirdim ilk dozu dun bisey yoktu bugun kolumu cok fazla kaldiramiyorum onun disinda bisey yok insallah seninde gecer 🌸
Cansu_6167 Nur9286 bende yaptırdım bu aşıyı ilk gün bişey yoktu sonraki 2 gün kolumu kaldiramadim ağrıdan ve yapılan yer çok kaşindı hafif şişti ama sonra kendiliğinden gecti,bı sıkıntı olmadı bende
Seda5892 Nur9286 benim arkadaşımda da olmuştu canım herkeste değişiyor ben iki dozuda yaptırdım hiç sıkıntı yaşamadım
Nur9286 Burcu77 bana tek doz yaptı canım daha önceki hamileliğimde de yaptırdığım için ama 1 hafta olucak kolum şişti ve kızarık acıyor 😰
Nur9286 Seeliincoban acaba yaptırmak doğru mu diye düşündüm iş işten geçti artık ama ne bileyim daha önce hiç kolum da şişlik olmamıştı şuan nasıl acıyor anlatamam
Peony Kuzlar bugün hemşire bana şişme vs olursa iğne bölgesini bol bol limon kolonyasıyla ovala dedi. Bilginiz olsun.
Nur9286 Peony hemşireniz iyiymiş benimki aşıyı yaptı ve birşey demedi şu şu yan etkiler olur vs diye acaba ovmak doğru olur mu ki 😰
Nur9286 Seda5892 ne kadar güzel ya ben ağrıdan zor duruyorum geçer diye bekliyorum ama şuan geçecek gibi durmuyor
Elifyor Benimde 1 hafta oluyor yaptıralı ilk gün çok etkilememişti ama 2. Gün ağrıdan acıdan duramadım 4. Güne kadar hafif ağrı devam etti hala acısı var ama ve şişlik de var henüz geçmedi buz koy buz rahatlatıyor canım
Nur9286 Cansu_6167 Maşaallah büyümüş bebişin sağlıkla kurtulun inşallah benim tek doz çünkü daha önce olmuştm o yüzden bu hamilelikte tek doz yapacağım dedi iyiki de tek doz oldum 😰
Cansu_6167 Nur9286 teşekkür ederim Allah razı olsun, inşallah sizde sağlıkla alırsınız kucağınıza bebeğinizi.💞
Bertevc Nur9286 uzun süre tutmayın ama şakın bu seferde buz yanığı olur, 2-3 dakika da bir kaldırıp ara verin buz koymaya
Bsyldrmdlk Nur9286 hemşire bana acıdığı veya şiştiği taktirde buzla kompres yapmamı söylemişti. Bazı kişilerde olabiliyormuş. Eğer dayanamazsan parol içebilirsin demişti.
Kalphanem Nur9286 geçmiş olsun canım ben bir hafta sol kolumu kaldıramadım her iki aşımdada zor oluyor tetanoz