Busrapo benimde 30 haftamdan beri ters bebeğim ve şuan 37 haftamdayım 38+3de sezaryan olucam doktorum daha donmez diyo boşa beklemene gerek yok diyor gelisimini tamamlamıs diyor haftaya salı sezaryan olucam malesef o kdr çok normal dogum istiyodumki ama olmadı malesef