@Busrapo doğumdan sonra senin ve bebeğin yaşayacağı sorunları düşünmüyorlar sezeryan kolaylarına geliyor senin karar vermek için zamanın var ne güzel benim doktorum bayram tatiline girecekti on dakika da karar ver çıkmadan doğumunu yaptırayım dedi bişeyi olmadığı halde bebeğimi solunum sıkıntısı var diye küveze aldılar eve dönünce meme reddi yaşadım aylarca çünkü küvezde olunca ben ayağa kalkana kadar biberonla mama verdiler sen istemediğin sürece yapamaz bekle canım sorun yaşamazsan